onsdag, augusti 08, 2007

Skärgårdsporr


Just hemkommen, lite röd i skinnet - men otroligt nöjd, efter ett par dagars segling med Anton och Anna.
Själv kommer jag inte från någon båtfamilj, men älskar verkligen båtlivet och passar på att ta varje tillfälle jag får att andas in lite havsluft. Herr och Fru Berg/Boman är dessutom ypperliga instruktörer och jag tror inte att jag ställde till det speciellt mycket (även om jag mina snarkningar höll Anna vaken).
Fler bilder finns iallafall här.
Nu - några dagar semester kvar. Sen jobb igen från måndag.

4 Comments:

At 09 augusti, 2007 22:22, Blogger Anders said...

Vicken idyll!
Snart måste jag nog tvinga mig ombord hos någon av våra seglare.
Har fortfarande aldrig färdats så.
Ser helkalas ut!

 
At 10 augusti, 2007 21:13, Blogger Tor Billgren said...

Idyll? Man ser ju inget!

 
At 10 augusti, 2007 23:17, Blogger Måns said...

Tor: Fler bilder efter länken...

 
At 14 augusti, 2007 10:53, Anonymous Anonym said...

Seglarvänner är de bästa vännerna.. det har jag alltid sagt!

 

Skicka en kommentar

<< Home