torsdag, oktober 05, 2006

Första bilderna!

4 Comments:

At 06 oktober, 2006 00:00, Blogger Anders said...

Ååå, ha haaa!
Det ser lika bra ut som jag minns det!
Kalasbilder, Seb! Den ena klassikern efter den andra!
Och vad har du hittat för häftig funktion med klickbar bildkarta?
Det går alltså att klicka på varje småbild, ni andra. Skitcoolt!

Fattar ni vilken fin helg det var?
Varma, varma tack till er.

 
At 06 oktober, 2006 08:19, Blogger Tor Billgren said...

Ah, fräckt, coolt, skitbra med karta. Och jag är så jäääävla SNYGG! Sebastians mustasch är slående lik Anders på spelbilden där jag sitter i soffan. Tjohej. Jag vill se mer.

 
At 06 oktober, 2006 10:08, Blogger Anton Berg said...

Ursnyggt Seb! Vackra bilder, underbar form av presentation!
Du är ett geni!

Anders ÄR en järnvägsrallare.
Tihi!

 
At 06 oktober, 2006 10:53, Blogger Thomas Pihl said...

Jag älskar

- att Måns är så söt den ena stunden (hakan på räcket och Lucky Star i handen) och så utslagen i nästa (röd t-shirt, på marken bredvid Anton).

- Gustafs kannibalglädjedans, som knappast går att fånga bättre på bild än Sebastian gjort (bilden före Gistholmenskylten)

-Att vi fångat Anders med röka i näven ("Jag rökte i varje fall inte")

- Bilden på Joakim mitt i krampögonblicket

- Att Anders ska gifta sig, vi ordnade svensexa, och Sebban har en ny kamera!

 

Skicka en kommentar

<< Home