onsdag, februari 01, 2006

Födelsedagsbarn


Grattis, Anton!
28 i dag...

6 Comments:

At 01 februari, 2006 07:56, Blogger Tor Billgren said...

Åh - gratulerar. Nu är klockan fem i sju, och du har precis fått in en princessbakelse med ljus i på sängen. Anna skramlar med kaffekopparna i köket och rättar till presentbandet på Veronica Mars-boxen du har önskat dig hela vintern.

 
At 01 februari, 2006 09:34, Blogger adam said...

hhhar den äran.

 
At 01 februari, 2006 09:43, Blogger Thomas Pihl said...

Dumsnut!

 
At 01 februari, 2006 10:00, Blogger Anton Berg said...

Tackar tackar! Flådigt firande redan!
Det mest stämde Tor, fast det var naturligtvis Utvandrarna-boxen som jag önskat mig och som jag fick.

DESSUTOM! Fick jag ett presentkort på segling med isjakt. HURRA!

Av Thomas och Elise fick jag ett fint kort med ett hot om att dom ska ta alla mina pengar. Tack!

 
At 01 februari, 2006 14:27, Blogger Thomas Pihl said...

Det är väl förresten en till i Kustarnik-Crew som fyller år i dag?
Trettiotvå, om jag inte har räknat helt gaaalet.

 
At 01 februari, 2006 14:32, Blogger Måns said...

Samma dag?
Det var det värsta...
Förlåt, Anders.
Grattis!

 

Skicka en kommentar

<< Home