måndag, november 07, 2005

Synd...


...du var ju alldeles lysande förra gången, Tor.
(Hihi!)

4 Comments:

At 08 november, 2005 00:57, Blogger Thomas Pihl said...

Jag har aldrig riktigt trott på det där när du har berättat det, Måns.
Ändå har jag sett bilden förut. Men ett tag efter att jag har sett den slutar det att vara verkligt igen, och jag slutar tro.

 
At 08 november, 2005 01:46, Blogger Måns said...

Nä, jag vet.
Det är nästan för bra för att vara sant.

 
At 08 november, 2005 07:31, Blogger Tor Billgren said...

Bilden har inget med mig att göra. Jag bor inte i Göteborg. Måns avser någon annan.

 
At 08 november, 2005 10:59, Blogger Anton Berg said...

Jag tycker att det där är det BÄSTA practical joke jag hört talas om i hela världen!

Dubbelt så bra som alla Blåsningen i Tv3 tillsammans.

Men jag känner precis som Thomas. Det är liksom för bra.

Som när verkligheten överträffar dikten.

 

Skicka en kommentar

<< Home