söndag, juni 15, 2008

Slutet på en epok

Anton och P3 Star.

9 Comments:

At 16 juni, 2008 10:22, Blogger Anton Berg said...

Ja, nu är det över.
Men P3 Dokumentär + Anton = sant.

 
At 16 juni, 2008 12:13, Blogger Thomas Pihl said...

Jag kommer att sakna ditt sätt att tala med kidsen. Bra epokat!

Och grattis till podradiopriset!

 
At 16 juni, 2008 23:36, Anonymous Anonym said...

Mitt starkaste minne är när du var hos Annika Lanz. Strålande.

 
At 17 juni, 2008 09:26, Blogger Anton Berg said...

Jag träffade en kille vars tjej jag just intervjuat apropå P3 Dokumentären om Göteborgskravallerna. Hans starkaste minne var en trailer jag gjort för P3 Star.
Folk minns så olika saker! :)

 
At 17 juni, 2008 15:45, Blogger Måns said...

Jag minns bäst fågelskådandet på Djurgården. När du spelat in termos-kork-öppnandet och sen ljudet av varm choklad som hälls upp i en mugg.

 
At 17 juni, 2008 16:19, Anonymous Anonym said...

Jag kommer att sakna varje gång jag slog på radion i bilen på väg hem över Sverige efter en helg nånstans och ryckte till när jag kände igen rösten "Men, det är ju Anton" innan jag kom på att han nog faktiskt var där varje söndag. Men det särskilda ögonblick som gjort störst intryck på mig går ända tillbaka till ketchup-tiden (måste väl räknas?) när Anton fejkade en pingismatch med hjälp av diverse kroppsljud.
Och sen Anton, kommer jag naturligtvis att sakna den gången du var med i allsång på Skansen! I TV!

 
At 17 juni, 2008 16:59, Blogger Thomas Pihl said...

Jag har också slump-prickat Anton i bilen många söndagar.

Mest minnesvärt var nog den 25 maj i år, då jag hörde Anton prata om relationer, samtidigt som han satt och sov i baksätet!

 
At 18 juni, 2008 10:15, Blogger Anton Berg said...

Sebastians minne var från Ketchup Sport (underbart program!) och Måns från Ketchup.
Allsången är definitivt ett avslutat kapitel (jag var där som åskådare)- Nästa gång jag är där är det som programledare! :)

 
At 26 juni, 2008 14:17, Anonymous Anonym said...

Sheriffen, Pillas dildohistoria och historien om Casanova. Det var kvalitetsradio det :)

 

Skicka en kommentar

<< Home