onsdag, september 19, 2007

Kustarnik dansar och ler

Som vanligt när jag har skitmycket jag måste göra fastnade jag framför TV:n igår framför ett så härligt poggram som So You Think You Can Dance. Juryn i mitten var inte lätt att älska (förlåt mig Jesus)- hon var så plastikopererad att hon såg ut som en sån där plojtecknad figur vad dom nu heter som bara munnen rör sig på men inget annat och hennes standardskämt, som hon körde varje gång, var att skrika, skithögt, och sen skratta, ännu högre, åt sig själv direkt efteråt. Häxa. Men det här inslaget fångade mig trots henne. Allt är så skevt och avigt. Jag älskar när hon krånglar sig ur hans grepp samtidigt som Celine Dion krånglar med en wailning och hur hon fångar hans huvud just innan det ska slå i marken. Slå på fullscreen - det blir lite pixligt, men det är det värt.

Första dansinslaget hittils i Kustarnik - och då är vi nästan uppe i tusen poster!

3 Comments:

At 20 september, 2007 11:16, Blogger Tor Billgren said...

Oj. Tack för den. Utmärkt text.

 
At 20 september, 2007 11:18, Blogger Tor Billgren said...

Här skriver jag för övrigt min första dansrecension. (Några snäpp ner)

 
At 20 september, 2007 21:52, Blogger Anders said...

Wow! Vilken energi!
Och verkligen bra beskrivet, Seb.
Är det amatörer som lärt upp sig under prorgrammets gång, eller?

 

Skicka en kommentar

<< Home