onsdag, januari 25, 2006

Kött

Efter fem dagar med jobb, sova, jobb, sova, jobb, sova... så firade jag min första lediga dag med en tur på stan.
Och eftersom jag hade ett ärende till Gamla Stan blev jag lyckligtvis vittne till hur skådespelerskan Cecilia Frode mötte en grupp dagisbarn i en gränd.
Av okänd anledning började barn efter barn mässa:
"Jag är köttätare".
"Jag är OCKSÅ köttätare".
"Jag äter kött".

Frode såg inte ut att fatta någonting. Det gjorde inte jag heller.

Ps. Om "Brokeback mountain" är hällten så bra som soundtracket snackar vi bra film va. Ds.

3 Comments:

At 25 januari, 2006 15:30, Blogger Thomas Pihl said...

Jag tror jag har en liten grej för Frode.

Både Aksnes och Cecilia.

(Hejhej, Elise!)

 
At 25 januari, 2006 17:17, Blogger Måns said...

Hahahaha!

 
At 25 januari, 2006 17:40, Blogger Anton Berg said...

Hon var ju jättesöt ju, jag förstår dig Thomas.

(Hej hej Elise!)

HEJ HEJ ANNA!

Fast Jonas Westman (p3-musikredaktör med pondus) säger att skådespelare är den lägsta formen av liv här på jorden...

 

Skicka en kommentar

<< Home