torsdag, november 24, 2005

Prestigematch

11-2.
11-2!

4 Comments:

At 24 november, 2005 15:30, Blogger Anton Berg said...

Just det ja, Vetlanda ligger ju före både Kattne och Vänersborg...
Just det ja...

För övrigt tycker Anna att Vetlanda gula dressar ser ut som overaller och har dömt ut som som skitfula.
Jag håller nog med...

 
At 24 november, 2005 16:58, Blogger Måns said...

Vetlanda. Pft.

 
At 24 november, 2005 23:57, Blogger Thomas Pihl said...

Det är ALLTID fult att ha samma färg på överdel och underdel. Jag fixar det inte. Känns som att ha pyjamas på sig.

Vilket i sin tur får mig att minnas den (enda?) gången min pappa skulle få iväg mig till lekis. Han såg inte skillnad på mysbyxor och pyjamasbyxor, inte jag heller så tidigt på morgonen. Fyförsatan vad jag skämdes när jag, bakom en madrass i kuddrummet, upptäckte att jag hade gått till lekis i pyjamas!
Förmodligen var det ingen annan än jag som såg skillnaden.

 
At 25 november, 2005 23:21, Blogger Tor Billgren said...

Det är ALLTID fult att ha samma färg på överdel och underdel.

Hur gör du när du ska ha kostym å sånt?

 

Skicka en kommentar

<< Home