tisdag, november 15, 2005

Anton och Anna är genier

Så skall en slipsten dras!

Radiomickeymousing när det är som bäst.

Och så underbart typiskt 25-30-årskrisande P3-överåriga representanter ur medieeliten att tvångsmässigt skoja om P2. Jag älskar er!

Tyvärr har Erik ordnat så att vi ska fira nyår i en undantagstillståndsdrabbad stad med brinnande bilar i stället för fyrverkerier, gummikulor istället för smällare, och tårgas istället för champagne. Men det blir nog trevligt ändå. Se till att ni har fotografier av mig som minne om det skulle hända något.

15 Comments:

At 15 november, 2005 18:48, Blogger Måns said...

Ah, Paris.
Synd om oss, dock som missar er.

För övrigt håller jag med till punkt och pricka.
Det bästa inbjudningskortet, genom alla tider.
Bäst: "Nästan i kanten av den blåa LILJEHOLMSFJÄRDEN".

 
At 15 november, 2005 23:02, Blogger Tomas Thulin said...

MickeyMousing?

 
At 16 november, 2005 00:18, Blogger Thomas Pihl said...

När Anton skickar ett bra inbjudningskort tycker jag det är på sin plats att använda ett av hans egna favorituttryck:

Tacka inte - bjud igen!

(Resten får ni gissa...)

 
At 16 november, 2005 07:50, Blogger Tor Billgren said...

Mickeymousing är ett uttryck från filmens värld och anspelar på de tidiga Disneyfilmerna, där varje rörelse på filmen ackompanjerades av en motsvarande rörelse i musiken.

 
At 16 november, 2005 12:03, Blogger Anton Berg said...

Jag hittade P2-grejerna i DIGAS och kunde inte motstå att använda dem.
Jag kissar nästan på mig varje gång jag hör hallåan säga "Smittsonkvintetten" för det är såååå mycket P2!
Hahahahahahaha! Smittsonkvintetten!!!!

Jag lyssar just nu ikapp mig på alla eldorado som ligger på P2s sida, så det är en kanaldrift jag gör med kärlek.

 
At 16 november, 2005 21:03, Blogger Margret said...

om nåt helt annat:

tor crush på fredag!!!!!

 
At 16 november, 2005 21:10, Anonymous Anonym said...

Thomas, Underbart! Vi ser fram emot inbjudan till bröloppet.
Anna - som blev tvungen att blanda mig i herrklubben.

 
At 16 november, 2005 21:38, Blogger Tor Billgren said...

M&R
Vi har ju fest på fredag. Ni får gärna komma. Kan du skriva upp 40 personer på gästlistan? Eller kanske inte...

Vi lär sluta på Crush i vilket fall som helst...

 
At 17 november, 2005 00:32, Blogger Margret said...

omg fest!!

jag skriver plus fem, måste låtsas vara lite exklusiv


:C

 
At 17 november, 2005 10:01, Blogger Tor Billgren said...

Det verkar bli en underbar fredag. Först fest, sen Crush (Crush är en trevlig popklubb i Malmö, Tors anm.).

Anton - lyssnar du på Elodado? Vad gillar du det?

 
At 17 november, 2005 10:03, Blogger Tor Billgren said...

Måns: Bäst i inbjudan av "Hurra!" och trumvirveln.

Anton: Sänd mig genast ditt arkiv av ljudeffekter. Eller låt mig åtminstone få anlita dig som INSPICIENT!

 
At 17 november, 2005 14:36, Blogger Thomas Pihl said...

Anna, du är varmt välkommen i herrklubben.

 
At 17 november, 2005 17:44, Blogger Anton Berg said...

JA vad kul Thomas!
Anna var helt upprörd när jag kom hem igår över att ingen av oss killar fattat att läsa det uppenbara mellan raderna i Thomas meddelande...

Tor: Jag kan bränna en skiva elelr två tills vi ses nästa gång. Har en de l riktigt bra, vad sägs om:

ca 20 kor passerar på grusväg?

 
At 18 november, 2005 17:27, Anonymous Anonym said...

Osäkra källor har uppgett att adressen 20051231@hotmail.com kommer lottas ut efter tolvslaget...

 
At 21 november, 2005 10:53, Blogger Anton Berg said...

osa20051231@hotmail.com ska det vara!

 

Skicka en kommentar

<< Home