onsdag, maj 18, 2005

Skärgårdsporr


Grinda är the shit.

8 Comments:

At 18 maj, 2005 11:49, Blogger Tor Billgren said...

Jag är på väg till Grinda inför min skärgårdsreportageserie. Jag kollade upp båtar och sånt igår. Rekommendera något!

 
At 18 maj, 2005 12:00, Blogger Anton Berg said...

Världshuset för bövelen!
Eller en Irish coffee nere vid småbåtshamnen straxh nedanför världshuset.

 
At 18 maj, 2005 12:09, Blogger Måns said...

Anton har rätt.
Och på världshuset är fiskgrytan to die for...

 
At 18 maj, 2005 17:37, Blogger Anders said...

Jag tycker också det är tufft att grinda.
På rullbräda, alltså.

 
At 19 maj, 2005 07:59, Blogger Tor Billgren said...

Varför har Zlatan ett stort PAUS-märke på ryggen?

 
At 19 maj, 2005 16:11, Blogger Thomas Pihl said...

Hejhej.

Tycker ni inte att Måns Zlatan-fetisch är lite barnslig?
Jag såg förresten ett roligt (och lite tragiskt) inslag på TV4-sporten för ett par veckor sen. De hade hittat en typ åttaårig kille i Norrköping som också hette Zlatan Ibrahimovic. Han fick "spela upp" sekvenser ur Zlatans karriär som de sen krossklippte med den riktiga Zlatan. Sen var det intervju.
"Jag är bara nr 2, men en dag... kanske jag blir Zlatan nr 1."


På Grinda har jag varit, men det var längesen. På min första skärgårdstur, tror jag. Lite väl exploaterat för min smak. Tacka vet jag Kallskär, eller hur Tor?

 
At 19 maj, 2005 16:12, Blogger Tor Billgren said...

A'psis!

 
At 23 maj, 2005 16:25, Blogger Anton Berg said...

Hur laddar man upp bilder?

Jag försökte med en bild som redan låg på nätet, och la in länken till den, men då fick jag "trasig-länk-krysset"...

 

Skicka en kommentar

<< Home